Wednesday, May 23, 2018

libro La meva estimada familia grega (el meu amic José Carlos Book 2) (Catalan Edition) Estrella Esteve epub


Descargar PDF Leer en línea



Segon lliurament de les aventures i desventures de Miquel Rovira qui una vegada més es veu empès pel destí a compartir vacances amb José Carlos Casamitjana, un amic d'aquells que fa bona la dita: "amb amics com tu per què vull enemics"
Moltes coses han canviat a la vida de Miquel Rovira, aquell empleat de la Caixa que un dia es va veure involucrat en unes vacances que un preferiria oblidar. "Amb l'aigua al coll" (a la venda en Amazon)
Anna és la responsable de que en aquesta ocasió les seves vacances tinguin com a escenari Creta, la illa del Minotaure.
Una historia fresca que té com a principal objectiu fer passar una bona estona al lector.
La meva estimada familia grega (el meu amic José Carlos Book 2) (Catalan Edition) novela
descargar libro en pdf La meva estimada familia grega (el meu amic José Carlos Book 2) (Catalan Edition)
Descargar La meva estimada familia grega (el meu amic José Carlos Book 2) (Catalan Edition) pdf Estrella Esteve

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.